Mobilita a zabezpečení dominují dnešním pracovištím. Odpovědí společnosti Xerox na tento trend jsou nová řešení, která chrání jak data, tak i zařízení. A zároveň poskytují vyšší kontrolu nad výdaji.
Xerox Workplace Solutions nabízí správu tiskového prostředí a mobility ve dvou verzích – v cloudu a na vnitropodnikových serverech. Xerox Workplace je vhodné pro společnosti, které mají více tiskáren a multifunkčních zařízení. To přináší snadné připojení zaměstnanců – bez jakýchkoliv kompromisů v oblasti pohodlí, bezpečnosti a finanční dostupnosti.
„I kvůli GDPR mnoho firem řeší, jak získat kontrolu nad svými dokumenty a tisky, a to bez zbytečných investic. Xerox Workplace Solutions je cenově dostupný mix snadného nastavení ověřování uživatelů a zabezpečeného přístupu, pravidel i reportingu. Běží podle potřeby buď v cloudu, nebo na vnitrofiremním serveru – a funguje z Windows i Linuxu, z Maců i z Chromebooků, z iOS a Android mobilů i tabletů,“ říká Xerox produktový manažer Ondřej Vltavský a dodává, že je to také cesta, jak nalézt úspory díky sledování nákladů.
„Xerox Workplace Solutions jsou naší odpovědí na současnou situaci. Na trhu nabízíme bezpečnostní a mobilní funkce a zároveň pomáháme zákazníkům zmenšovat náklady na tisk,“ říká Tracey Koziol, senior viceprezidentka z Workplace Solutions Business Group společnosti Xerox.
Funkce se zaměřením na zabezpečení
Kromě možnosti tisknout z jakéhokoliv mobilního zařízení přináší Xerox Workplace Solutions i dvě inovativní bezpečnostní řešení navržená k ochraně přístupu jak k datům, tak k samotnému zařízení:
● Zabezpečení obsahu vylepšuje bezpečnostní procesy a prostřednictvím monitoringu tisku, kopírování a skenování ochraňuje data. Firmám tak poskytuje dodatečný způsob ochrany s automatickým upozorňováním majitelů obsahu či administrátorů v případě, že je citlivá informace tisknuta či sdílena. Tato funkce je přínosná především pro organizace, které pravidelně manipulují s citlivými či důvěrnými informacemi.
● Zpřístupnění tiskárny mobilním telefonem přináší výhody a nákladové úspory tím, že umožňuje přes mobilní telefony odemykat a ověřovat zařízení Xerox AltaLink® a VersaLink®. Tato funkce eliminuje nutnost pořizování bezkontaktních karet a drahých čteček. Uživatelé se na svém mobilním telefonu ověřují aplikací Xerox Print Portal a NFC, ty jsou součástí uživatelského rozhraní jejich zařízení. Většina mobilních zařízení může k ověřování použít i přečtení QR kódu, který se zobrazí na displeji tiskáren Xerox.
Další funkce Xerox Workplace Solutions:
● Informační panel umožňuje snadnější používání zařízení a řízení nákladů skrze shromažďování statistik síťového tisku na jednom místě pro možné analýzy a monitoring.
● Je možné omezit přístup k zařízením či funkcím na uživatelské či skupinové úrovni a vylepšit tak schopnosti kontroly nákladů. Administrátoři mohou například omezit přístup k tiskárnám mimo pracovní dobu.
● Možnost volby tisku na nižší náklady konvertováním mobilních dokumentů na formát vhodný k tisku.