Novým ředitelem produktového marketingu Konica Minolta se stal Petr Atanasčev. Pečovat bude o celé portfolio hardwarových a softwarových produktů, IT služeb a komplexních technologických řešení společnosti v České republice. Mezi hlavní výzvy bude patřit zefektivnění podpory prodeje a nabídka platformy Workplace Hub.
„V posledních letech jsme výrazně rozšířili portfolio produktů. Rosteme zejména v oblasti IT služeb a nabízíme i řešení spojené s digitální kanceláří. Mým cílem pro rok 2019 je tuto rozsáhlou nabídku efektivně zkonsolidovat a zaměřit se na podporu našich produktů v kontextu aktuálních potřeb a problémů českých firem,“ řekl Petr Atanasčev, ředitel produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Chci rovněž zlepšit úroveň standardizace zákaznických řešení v oblasti služeb spojených s digitalizací dokumentů a soustředit se nejen na zahájení prodejů technologie Workplace Hub určené ke zjednodušení firemní IT infrastruktury, ale i další inovační projekty pro oblast digital manufacturing, které vyvíjí naše laboratoře v Brně.“
Významnou součástí práce oddělení produktového marketingu Konica Minolta zůstává podpora oblasti tiskových řešení a souvisejících služeb. Stále větší podíl aktivit je ale spojován s rozvojem a zkvalitňováním implementačních a servisních týmů, především v oblastech digitalizace dokumentů a řízení firemních procesů. „V oddělení pracuje aktuálně osm kolegů. V souvislosti s uvedením platformy Workplace Hub na tuzemský trh nicméně očekávám další nárůst aktivit a pravděpodobně také postupné rozšíření našeho týmu,“ dodal P. Atanasčev.
Petr Atanasčev vystudoval obor Telekomunikační a informační technika na Vysokém učení technickém v Brně. V Konica Minolta, kde působí od roku 2011, prošel pozicemi Produktového manažera a Solutions consultanta. Před nástupem do Konica Minolta se věnoval tvorbě internetových prezentací a grafiky ve vlastní firmě.