Kyocera Document Solutions, přední světový dodavatel tiskáren a kancelářských řešení, oznámil, že byl uznán „hlavním hráčem“ (Major Player) v hodnocení společnosti IDC MarketScape: Worldwide Document Workflow Services Hardcopy 2016 – posouzení Vendor. *
IDC MarketScape hodnotil obchodní strategii několika dodavatelů, kteří se podílejí na celosvětovém trhu služeb oběhu dokumentů se zaměřením na schopnosti těchto dodavatelů poskytnout klientům vyšší hodnotu, automatizaci pracovních postupů a optimalizaci služeb. Kyocera Document Solutions analyzuje tento druh práce v rámci pracovního postupu přímo v prostředí u zákazníka, díky tomu poskytuje optimální workflow řešení pro různá průmyslová odvětví a obory. Nashromáždila odborné znalosti po celém světě tím, že poskytuje řešení, která vyhovují různým velikostem a typům zákazníků přímo v provozech, kde se zpracovávají objednávky, účetní sestavy, kde se musí data ručně zadávat a standardizovat šablony nebo systémy na konkrétní odvětví, jako je např. výroba, finance, zdravotnictví a veřejná správa.
Podle zprávy IDC MarketScape ” Kyocera využívá technologie k rozšíření svého komplexního řešení oběhu dokumentů a nabízí tak řízení vertikální expanze prostřednictvím profesionálních poradenských služeb”. Zpráva také konstatuje, že “Kyocera má velmi silné portfolio řešení a pracovala při budování obou svých vlastních technologií a podpory pro partnerská řešení”.
“Spolu s rostoucí digitalizací a globalizací čelí firmy také intenzivní konkurenci. Tím se stává zpracování a řízení dokumentů čím dál složitějším. To bude mít zásadní význam v budoucnosti jak pro zefektivnění zpracování dokumentů, tak i rozvoj obchodu,” řekl Ryuzo Morita, ředitel společnosti Kyocera Document Solutions Inc. a Senior General manager divize strategického plánování. “Automatizace oběhu dokumentů a optimalizace služeb roste mezi podniky především v Evropě a Severní Americe, nicméně potřeby narůstají všude ve světě zejména v malých podnicích a v rámci trhu malých a středních firem. Budeme rozšiřovat naše partnerské kanály podpory služeb v různých oblastech a pokračovat ve snaze udržet vysokou spokojenost našich zákazníků. “