KYOCERA Document Solutions, přední světový dodavatel tiskáren a kancelářských řešení, oznámila jmenování Takuyi Marubayashiho do pozice prezidenta pro oblast EMEA. Pod jeho vedením bude společnost nadále dodávat svým zákazníkům a obchodním partnerům produkty a služby tak, aby společnost i nadále zastávala vedoucí pozici v oblasti produktů a řešení pro správu a řízení dokumentů.
Nový prezident společnosti Kyocera Document Solutions Europe, jejíž vedení sídlí v nizozemském Hoofdorpu, je s firmou dlouhodobě propojen: začal pro ni pracovat již v roce 1999 v oddělení prodeje tiskáren. Během své praxe prošel různými pozicemi jak v KYOCERA Corporation, tak v divizi Document Solutions v EMEA a v Asii. Před svým novým jmenováním byl pan Marubayashi prezidentem společnosti KYOCERA Mita China Sales and Trading Corporation (nyní Document Solutions China) a také pracoval v zásadní roli generálního ředitele divize Corporate Sales společnosti KYOCERA Document Solutions Incorporated v Osace.
Takuya Marubayashi se nyní vrací do Evropy, aby převzal vedení společnosti od Takahira Sata a bude pokračovat v prosazování EMEA jako významného regionu pro oblast správy a řešení dokumentů na celém světě.
“Jmenování do této pozice je pro mě čest, ale také zodpovědnost, kterou považuji v roli prezidenta společnosti Kyocera Document Solutions v EMEA za nejdůležitější. Jsme uprostřed naší transformační cesty a jsem přesvědčen, že máme správné lidi s odbornými znalostmi a zkušenostmi, abychom dosáhli naší strategie a cílů a udrželi Kyoceru ve vedoucí pozici“, říká Marubayashi a dodává:
„Naši akcionáři a partneři jsou pro společnost velmi důležití a na těchto vztazích chceme stavět tím, že nabízíme nejlepší podporu, zkušenosti a znalosti v oblasti řešení pro řízení a správu dokumentů. Současně chceme naše zákazníky na této digitální cestě doprovázet.”
Úkoly stanovené k dosažení všech cílů jsou jasné a organizace bude i nadále pokračovat v inovacích, které souvisejí s digitalizací a řízením dokumentů.
Jako nový prezident bude pan Marubayashi dále podporovat podnikatelskou strategii diverzifikace regionu EMEA. “Chceme expandovat v regionech, kde existují příležitosti. Nicméně důležité jsou zkušenosti zákazníků, které jsou v rámci našich zákaznických segmentů nespornou hodnotou“, uzavírá Marubayashi.