Konica Minolta začala nabízet malým a středním podnikům kompletní údržbu veškeré firemní výpočetní techniky. Nová služba zákazníkům umožní mimo jiné snížit náklady na IT správu a čas nezbytný pro odstraňování závad. Profesionální a pohotový servis zajistí nově vytvořená síť padesáti techniků po celé České republice. Služby outsourcingu a správy serverů realizuje Konica Minolta již u více než třiceti zákazníků z různých oborů.
„Od roku 2010 dodáváme našim zákazníkům tisková a dokumentová řešení včetně serverů, jejich komplexního monitoringu a vzdálené správy. Nabídka kompletní správy IT je jen dalším logickým krokem k poskytování ještě ucelenějších služeb,“ řekl Michal Sommer, produktový manažer Konica Minolta Business Solutions Czech a dodal: „Základem nové služby je sofistikovaný dohledový software, který monitoruje všechny servery a pracovní stanice klienta. Díky němu jsou naši technici automaticky informováni jak o pravidelných požadavcích na údržbu, tak o hrozících problémech. Ty jsou pak odstraněny mnohdy ještě dříve, než se stačí projevit.“
Kromě automatického monitorovacího systému mohou zákazníci Konica Minolta komunikovat s techniky také prostřednictvím rozhraní HelpDesk, kde mohou sami zadávat své požadavky na údržbu IT. „Díky možnosti vzdálené správy a nové síti padesáti techniků po celé České republice jsme dokázali reakční dobu pro vyřešení nahlášených požadavků zkrátit na minimum. Stejnou úroveň IT správy, na jakou jsou zvyklé velké korporace, nyní nabízíme i malým a středně velkým firmám,“ vysvětlil M. Sommer.
Mezi další služby nabízené v rámci kompletní správy IT patří například údržba serverů či datových uložišť, nastavení e-mailových účtů, aktualizace operačních systémů, služby zálohování a archivace, správa antivirového řešení nebo pravidelná modernizace výpočetní techniky. „Jako určitou nadstavbu nabízíme také zorganizování školení pro uživatele výpočetní techniky, implementaci mobilních technologií či další individuálně sjednané služby podle přání našich zákazníků,“ doplnil M. Sommer.