Canon na letošním veletrhu FESPA představí svoji zatím nejrozsáhlejší expozici a ukáže široké spektrum řešení roll-to-roll i flatbed tisku, řezání a automatizaci workflow. Nabídne ale také konkrétní inspirativní příklady rozmanitých možností využití, které otevírají technologie a tisková média společnosti Canon – od tradičního tisku reklamních materiálů a různých forem značení až po tištěné dekorace a personalizované obaly. Veletrh se koná na berlínském výstavišti od 15. do 18. května 2018.
Společnost Canon na letošním veletrhu FESPA představí svoji zatím nejrozsáhlejší expozici a ukáže široké spektrum řešení roll-to-roll i flatbed tisku, řezání a automatizaci workflow. Nabídne ale také konkrétní inspirativní příklady rozmanitých možností využití, které otevírají technologie a tisková média společnosti Canon – od tradičního tisku reklamních materiálů a různých forem značení až po tištěné dekorace a personalizované obaly.
Mark Lawn, ředitel Graphic & Communications Group společnosti Canon Europe vysvětluje: „Díky naší široké základně zákazníků po celém světě máme skvělý přehled o tom, jaké výzvy a příležitosti mají v současnosti dodavatelé grafických produktů a služeb. Jsme proto schopni identifikovat dvě důležité cesty k úspěchu, kterými se naši zákazníci mohou vydat. Někteří mohou pro posílení svého podnikání využít rozšíření nabídky produktů a služeb. Mohou nabídnout nové způsoby použití a přenést své aktivity do nových oblastí trhu, jakými jsou například interiérová dekorace nebo výroba obalů. Jiní se zase mohou rozhodnout, že se budou soustředit na optimalizaci provozních nákladů a výnosů tím, že vyvinou inovativní obchodní modely nebo investují do optimalizace produkce a navýšení kapacity. Díky detailní znalosti současných podmínek na trhu dokáže Canon pomoci svým zákazníkům najít vhodné příležitosti, zvolit správný směr a poskytuje neutuchající podporu, když se na cestu rozvoje svého byznysu vydají. Úspěch podporují nejen naše neustálé technické inovace, ale i motivace a jasná vize toho, jak mohou naši zákazníci dále zdokonalovat svoje obchodní aktivity, nebo dokonce změnit své podnikání.”
Ať už přijdou na veletrh FESPA 2018 návštěvníci jakéhokoliv zaměření, mohou se v expozici společnosti Canon inspirovat nejnovějšími technologickými novinkami i ukázkami různých realizací. Hlavním lákadlem expozice bude roll-to-roll tiskárna Océ Colorado 1640, která staví na revoluční technologii Canon UVgel. Hned dva stroje předvedou v akci výjimečnou produktivitu a univerzálnost těchto tiskáren z pohledu tiskových médií pro nejrůznější aplikace. Ty sahají od vysoce kvalitních dekorací pro domácí i obchodní využití až po samolepky s near-line dokončováním s využitím technologie firmy Fotoba, partnera společnosti Canon.
O tiskárně Océ Colorado 1640 se hodně mluvilo již při jejím představení na veletrhu FESPA 2017. Od té doby dokázala proměnit svět roll-to-roll tisku už u stovek dodavatelů profesionálních grafických produktů a služeb na celém světě. Mnozí z nich se o své zkušenosti podělí s návštěvníky veletrhu FESPA. K vidění bude také množství grafických a dekorativních řešení, které již díky tiskárně Colorado vytvořili různí uživatelé. Návštěvníci se budou moci sami přesvědčit o tom, jak by mohly vlastnosti technologie Canon UVgel rozšířit možnosti jejich podnikání.
K dalším představovaným roll-to-roll tiskárnám od společnosti Canon bude patřit jednoprůchodová inkoustová tiskárna Océ ColorWave 910 s inline skládací jednotkou, která najde uplatnění v oblasti architektury, strojírenství a stavebnictví i při tisku plakátů. Océ ColorWave 700 zase předvede svoji všestrannost při tisku na natírané i nenatírané tiskové materiály – od plakátů, přes bannery až po tapety. Tiskárny imagePROGRAF PRO-4000 a TX4000 předvedou produkci špičkových fotografií a uměleckých tisků, voděodolných POS materiálů či plakátů. Součástí stánku bude ukázka nových voděodolných médií od společnosti Canon určených pro venkovní použití.
V zóně stánku Canon věnované flatbed tisku návštěvníci najdou modely 1280GT a 6170XTS z cenami ověnčené série Océ Arizona. Na tiskárně Océ Arizona 6170XTS bude předváděna optimalizace workflow zahrnující tisk a řezání na vysoce přesných automatizovaných plotrech Océ ProCut G3 XL-3200, které umožňují výrobu malosériových obalů.
Tiskárna Océ Arizona 6170 bude hrát ústřední roli i v dalším představení, která naplno ukáže schopnost společnosti Canon integrovat špičková technologická řešení, jež u zákazníka skutečně maximalizují efektivitu produkce. Tato tiskárna bude začleněna do robotizovaného workflow s využitím technologie od Rolan Robotics, partnera společnosti Canon, která optimalizuje umístění nepotištěných médií na flatbed a následný přenos potištěných položek na stolový řezací plotr. Workflow bude kopírovat reálné použití u skutečného zákazníka, firmy Van Vliet Printing z Nizozemí. Progresivně smýšlející uživatel tiskárny Océ Arizona se spojil se společnostmi Canon a Rolan Robotics, aby dosáhl nejvyšší úrovně automatizace při tisku na deskové materiály díky flatbed tiskovým strojům.
Veletrh FESPA 2018 bude také první příležitostí v Evropě, jak spatřit nové tiskové řešení vrstveného tisku od Canonu pro řadu Océ Arizona, které zákazníkům umožní dodat texturované efekty dekorativním produktům, prototypům obalů a značení. Toto řešení nabídne vysokou přidanou hodnotu a rozšíří tak možnosti, jak se odlišit od konkurence.
Návštěvníci stánku Canon se také dozví, jak mohou doplnit svoji flotilu velkoformátových technologií o maloformátová řešení, mezi něž patří řada Canon imagePRESS C850. Na veletrhu bude možné vidět její využití pro tisk obalářských aplikací (včetně malosériové produkce na skládačkovou lepenku) a pro tisk merkantilií a dokumentů na podporu zákaznické komunikace. Inkoustová produkční tiskárna pro tisk fotografií DreamLabo 5000 v kombinaci s finišerem Canon FlatSpread FS-500 představí dodavatelům grafických tiskových produktů a služeb, kteří se mnohdy již potisku zboží sami
Kromě těchto možností využití, které budou na stánku k vidění živě, si návštěvníci budou moct projít expozici „domov-ulice-obchod“, která přiblíží roli cílené komunikace se zákazníkem, úlohu reklamní grafiky a dekorací při rozsáhlé cestě zákazníka konceptuální kampaní kosmetické značky „Elemental“. Prostředí „obchodu“ představí možnosti řešení, jako je vinylová podlaha, nástěnné dekorace, obaly, vitríny a regály. Výstavní prostor znázorňující „domov“ zase představí laminátové podlahy, nábytek, tapety nebo keramické dlaždice.
Mark Lawn dodává: „Kampaň Elemental jsme od veletrhu FESPA 2017 dále rozšířili, abychom prakticky ukázali, jak tištěné aplikace všech formátů podporují úspěch uvedení nové značky na trh; od prvních kontaktů se zákazníky u nich doma, přes budování povědomí zákazníků o značce pomocí reklamy chytře integrované do exteriéru až po završení kampaně formou podmanivého zážitku ze značkového maloobchodu – od dekorací po obaly. V kombinaci s technologiemi, které na veletrhu FESPA 2018 představíme, jde o velice účinný způsob, jak zákazníkům ukázat mnoho nových způsobů zvyšování přidané hodnoty při realizaci přání klientů a zároveň jim pomoci zůstat v obraze, pokud jde o podporu viditelnosti a vnímání značky napříč trhem.“